Saturday, April 16, 2011

Penagih Cinta~


Aku akui benteng egoku sudah runtuh
& engkau gerangannya itu.
Kau buat aku gila terhadapmu.
Mengemis-ngemis meminta kasih dari engkau.
Sedikit cuma tidak banyak yang ku perlikan
Jelmaanmu membuat aku kehilangan akal
Terus lenyap dari kewujudan fana 
Lantas mengalir hanyut ke dalam ilusi 
bersama bayangmu yang menjadi pujaan hati
Cintamu merasuk hati lemahku
Merobek-robek jantungku, menghiris-hiris nadiku
Tanpa belas, begitu kejam dirimu
Sedetik masa lagi aku bisa mati
Permohonanku...
Lepaskan aku dari penjara cintamu
Bebaskan aku dari ilmu magismu itu
Aku tidak berdaya lagi untuk hidup
Cukup sudah engkau menjerut tangkai hatiku
Kini aku merayu rungkaikan ia
Aku mahu bebas merdeka
Cukup, jangan seksa aku lagi!
Aku rayu belas kasihan dari dirimu
Ayuh, terimalah aku jadi kekasih hatimu!

2 comments:

get this
Best Blogger Gadgets