Saturday, April 9, 2011

Aku mamat paling sombong kat sekolah


  Sejak kebelakangan ni. Aku sering mendengar buah mulut orang mengata aku kat sekolah. Sejak kejadian tu, yang paling latest aku dapat tau ada orang kata aku ni sombong & belagak. Aku dah selalu dengar dah orang kata aku macam tu even parents aku sendiri. Tapi yang ni lain ckit budak perempuan  form 5 yang kata kat kawan rapat perempuan aku. Then kawan aku pun bagi tau aku dalam kelas. Reaksi aku? Senyum jelah. Apa lagi aku nak buat selain tersenyum takan nak marah pulak, dia ade hak nak cakap apa pun dia ade mulut.  Kalau korang tengok aku ni tanpa mengenali aku terlebih dahulu pasti korang kata aku sombong gila mentang-mentang budak pandailah katakan.


  Style aku jalan ala-ala model & muka serius macam nak makan orang. Dah cita-cita aku nak jadi flight attendant mestilah aku jalan macam tu. Nak biasakan dirilah katakan bukan nak menyombong. Bab yang muka serius tu memang dah natural beauty. Muka ketat sampai cikgu pun naik meremang bulu roma tengok muka aku. Cakaplah apa pun janji aku senang dengan cara pembawakan diri aku.  Luar nampak sombong tapi hati Tuhan je tahu. Kalau korang diketegorikan di dalam golongan orang yang aku biasa. Pasti korang akan tau siapa aku ni. Mesti korang gelak sampai nangis aku kerjakan!



No comments:

Post a Comment

get this
Best Blogger Gadgets