Monday, March 28, 2011

Isnin yang klise! Nak membebel sikit

  
Sebuah hari bagi permulaan bagi minggu ni. Sama jugak dengan hari-hari lain. Tak de beza, nothing so special. So tak de la bajet aku hari ni mencoret panjang ke atas diari aku ni. Hmmm... tadi macam biasa aku escape kelas ICT. Tengok je cikgu kami tak de aku pun terus cabut. Huuu~ Malas la aku bagus aku rehat kat rumah, lagi bagus. Lagi pun assignment aku belum siap lagi. Nak drop tapi kena halang oleh cikgu dia. Bukan apa, masalah pengangkutan yang buat aku malas nak ambil kelas ni. Dahlah pulang lambat, time orang berehat pulak tu. Adake patut??? Memang tak patut langsung. Dahla aku ni budak pemalas. Bertambah-tambahlah malas aku ni. 

p/s: ULBS subjek BI kena bagi tadi. Aduh, dah la aku tak de mood nak menghafal ni. Entahlah since aku kecundang di MTQ tu, aku macam tak bersemangat semacam. Hope semangat aku datang kembali. Alah, kejap je merajuk ni pun. X0X0

No comments:

Post a Comment

get this
Best Blogger Gadgets