Thursday, March 17, 2011

Hmmm... tak tahu nak letak tajuk apa


  Aku hairan betul, boleh-boleh aku tak de idea nak letak tajuk kat post aq yang ketujuh belas ni. Biasanya aku kalau bab-bab tajuk ni memang pro. But for this time... entahla. Baru post ketujuh belas dah aku kekeringan idea. Takpelah harap-harap, ni yang pertama & yang terakhir. Ok-ok, back to the story, lembaran catatan aku untuk hari ni. Hari sama macam hari-hari yang lain. Duduk kat rumah c0z cuti sekolahkan? Tadi aku start buat assignment ICT aku. Biasalah download terus, malas nak fikir-fikir lagi. Tapi kena edit banyaklah. Edit punya edit punya edit, terus aku tinggalkan. Rasa menjengkelkan + menyampah pulak. Malaslah aku. Sudahlah aku tak minat subjek ICT ni. Aku & kawan aku bercadang nak drop subjek ni kalau dah buka sekolah. Nak ambil reka cipta, kan aku pintar melukis. So senang sikitlah, then ICT yang aku langsung tak minat tu.

  Geng aku plan, esok kitaorang nak keluar. Alah, bukan melepak pun, nak bincang pasal projek kumpulan subjek Sivik. Ibu aku asyik kata aku nak keluar melepak konon. Adakah patut... aku pun bukan nak sangat berjalan-jalan  ni. Malas, baik aku duduk rumah & tidur. Aku ni bukan kutu rayau macam budak-budak lelaki lain. Parents aku mana bagi aku keluar. Keluar dengan kawan-kawan perempuan pun tak boleh. Inikan lagi lelaki. Motif... coz takut aku ni terpengaruh dengan anasir-anasir negatif. Hmmm... kekadang aku rimas jugak. Takde kebebasan, bosan jugak duduk di rumah asyik depan laptop je. Sekali-sekala nak enjoy dengan kawan-kawan kat luar. Jalan-jalan, makan-makan & tengok wayang blablabla.... Barulah hidup ni ada colour gitu deh! Hope plan kitaorang esok tak de halangan merintang.  Coz ini first time parents aku bagi aku green light keluar rumah. Yeah!!! Btw Te quiero ( I love U )


(Gambar kiut-miut kat atas ni just hiasan semata-mata takde kaitan langsung dengan post aku hari ni,so harap maklum.Sekian, terima kasih)

No comments:

Post a Comment

get this
Best Blogger Gadgets