Friday, March 18, 2011

Penat giler!!!


  Penat betul aku hari ni, dari jam satu sampai pukul lima aku & kawan-kawan aku berjalan. Permulaan kitaorang bincang-bincang dulu pasal projek PSK tu, then kawan aku yang satu ni pun sampai. Lama jugak kami tunggu dia ni. Terus kitaorang bla lepas dia ada. One Borneo menjadi destinasi, semua bawa duit cukup-cukup makan je. Pada permulaan dorang tak nak pergi sana. Tapi aku yang bersemangat sangat, then pujuk punya pujuk punya pujuk. Akhirnya dorang pun nak. Bukan apa, ni kan first time aku kena bagi keluar so kena pandai-pandailah manfaatkanlah sebaik mungkin yang boleh. Semuanya alhamdullilah berjalan lancar except member yang satu ni yang lambat datang. Penat betul tunggu dia.


  Yang aku tak boleh lupa time nak pulang tu. Kitaorang sesat dalam hypermall tu. Tak tahu di mana pintu keluar. Jalan belakang kitaorang ikut. Sudahlah bau lepas tu penat lagi berjalan. Coz jauhlah sangat nak ke jalan besar. Adui, macamlah kami tak pernah pergi tempat tu. Banyak kali dah pun, tapi time tu entahlah sewel sikit kitaorang. Sewel sebab terlalu bebas kot. Kesana-sini sampai rasa macam nak tercabut dah kaki aku ni sekarang. Pakai lawa-lawa, sekali tengok keluar ikut pintu belakang.... lalu di belakang tandas hotel lagi tu. Adui... memang kenangan yang tak boleh di lupakanlah. Btw dalam perancangan kitaorang nak jalan lagi lepas ni. Akhir tahun kot.

No comments:

Post a Comment

get this
Best Blogger Gadgets