Wednesday, March 16, 2011

Pelik lagi weird


  Hari ni banyak betul aku jumpa orang yang pelik-pelik di laman-laman sosial. Hmmm... entahlah. Aku pun hairan + pelik & macam-macam lagilah. Perangai manusia ni memang sukar di jangka. Semakin kenal kita dengan makhluk kompleks yakni yang di kenali sebagai manusia, semakin banyak yang membuat kita tidak tahu. Disamping itu pada waktu yang sama pelbagai keanehanlah yang kita bakal temui. Sounds creepy right??? Tulah aku pun sama macam tu jugak. Sukar di jangka sejak dua-menjak ni. Hmmm... teks syarahan aku pun aku belum hafal. Ada 4 lagi isi tu kena hafal, mana taknya asyik online je kerja aku ni. Ibu pun asyik membebel je kerjanya tiap-tiap hari. Homework??? Lantaklah nantilah aku buat. Malas aku, nak relaks dulu.


No comments:

Post a Comment

get this
Best Blogger Gadgets