Wednesday, March 9, 2011

Depressed with the first test!


  Stresnya aku hari ni. Mana taknya, hampir smua paper aku tak boleh jawap. Paper semalam semuanya ok. Hari ni susah macam nak mati. Subjek Sejarah, lain yang dibaca lain pulak yang keluar. Bio, ICT & Fizik jangan cakap subjek maut tu. Adui, sakitnya hati. Itu baru first test, aku tak tahu macam mana SPM nanti. Esok ada paper Addmath & Chemistry. Dua-dua subjek yang aku tak minat langsung. Aku dah tahu apa yang bakal terjadi. Lebih dari hari ni, hari esok akan berlaku. Blank paper aku submit nanti. 


  Lepas ni adalah suara-suara sumbang rancak berkumandang kedengaran. Cikgu-cikgu tak berhenti-hentilah tu membebel sakan tak ingat dunia. Macamlah kami nak sangat masuk kelas Science Stream ni, tadi sudah start dah guru matematik membebel. Cakap tak layak la masuk kelas ni & macam-macam lagi yang membuat  semua telinga kami panas. Eleh, macamlah kami kemaruk sangat nakkan 4 Alamanda tu. Bukan boleh bawa mati pun. Aku kalau diberi pilihan, aku lebih rela duduk kelas sastera than kelas sains yang entah apa-apa tu. 

No comments:

Post a Comment

get this
Best Blogger Gadgets