Tuesday, March 8, 2011

Malu giler...


  Tadi di kelas aku ada main-main tulis ayat-ayat cinta di tisu. Then lepas tu bagi kat orang. Alah, saja nak bagi lepas stress, bukannya apa pun. Sebab time tu ujian paper agama yang susah tahap dewa. Tak tahu lagi nak buat apa jadi buang-buang masalah. Aku pas dengan kawan aku ni tisu tu, lepas dia tu bagi pulak dengan budak yang duduk belakang dia. Budak perempuan, baru pindah ke sekolah kami. Budak perempuan tu actually target aku & kawan aku time tu nak kacau. Boleh-boleh pulak lepas tu dia pas dengan budak sebelah dia lagi & so on.

  Dan sampailah ke tangan si dia tu. Adoi, nak pengsan sekali aku tengok ada dalam tangan dia!. Mesti dia sangka aku nak bagi dengan dia. Sebab dia mesti kenal tulisan berangkai aku tu. Dari jauh aku nampak memek muka lain macam time baca ayat-ayat di tisu tu. Arghhhh, malunya aku! She must be reconize my handwriting style & my sentimentel sentences. Sebab tak ada orang lagi yang kebiasaannya buat ayat-ayat macam tu. Cuma aku seorang saja. Terkenal dengan jiwang karat segala-bagai ni. Cis, kurang asam! Malu aku Tuhan saja tahu time tu. Macam nak terjun bangunan aku rasa je.


  Macam gambar beruang kiut di atas nilah gaya aku masa tisu tersebut ada dengan dia... malu teramat-amat sangat. Kalau boleh putar masa balik sudah lama aku buat. Pipi blushing macam pakai blusher time tu. Arghhhhh!!! Ngaummm..

No comments:

Post a Comment

get this
Best Blogger Gadgets