Monday, March 7, 2011

Mr. Cupid now I don't think so! You are just fuckin idiot underdog & not more than that.


  Sial! Sikit lagi aku ikut cakap lelaki tu. Actually dia sebenarnya bukan bf atau X-bf perempuan tu, dia just kawan saja. Dia sendiri yang mengaku dengan aku. Fuckin damn boy! Sakit betul hati aku, nak juga aku bunuh dia. Sebab dia aku fikir yang bukan-bukan pasal perempuan tu. Jahanam betul! Kesian dia aku cakap yang bukan-bukan padahal langsung tak bersalah. Argh! kesiannya dia di sebabkan kebodohan budak sial tu, aku dah benci dia & cakap yang bukan diri dia sebenar. Motif budak lelaki tu  konon nak bagi aku malu depan perempuan tu. Tapi sayangnya tak menjadi rancangan tu. Ish! Kalau aku ingat nak juga aku tikam dia tu kalau aku jumpa.



  Dari mula aku memang macam was-was dengan budak lelaki tu. Tengok dari gambar macam low class semacam. Hairan jugak aku dengan taste perempuan tu. Ternyata budak kaki kencing rupanya, dia mungkin yang ada hati dengan perempuan tu. Tulah mengaku bekas X_bf segala-bagai. Mana-manalah suka hati kau. Kubur masing-masing jugak. Lantaklah, rotten in bloody hell underdog!!! Sekarang rasa suka aku pada perempuan tu sudah banyak hilang. Sebab penipuan bodoh tulah. Tak guna betul! Tak mungkin rasa itu dapat di kembalikan lagi... yang mati mustahil untuk di seru lagi. 


  Aku gadai rasa itu demi sebuah penipuan budak tu. Aku semai selama 3 tahun & hancurkan ianya dalam masa beberapa hari saja. Tak mungkin aku dapat tanamkannya kembali. Terlalu mustahil!!! Aku tidak tahu apa perancangan aku selepas ini... aku tidak tahu mahu & berbuat apa. Mahu jadi sahabat lagi seperti dulu seperti pinta budak lelaki tak guna tu? Tak, itu aku rasa bukan pilihan yang tepat untuk aku lakukan. Diam... & terus menjauhkan diri? Itu juga aku rasa bukan pilihan yang tepat untuk aku laksanakan. Aku tidak tahu... Buntu dari mencari jawapan... sesat lagi hilang dari mencari jawapan hakiki didalam hutan kecelaruan.


Tadi di kelas aku diam-diam je. Nak juga tegur tapi keberanian  aku belum cukup lagi... dia pun macam nak aku tegur dia, aku tengok mula-mulalah. Lepas tu aku tengok dia mula mengelak macam sebelumnya lagi, since aku macam tak ambil kisah sangat. Satu hari aku tegur jugak dia tu tapi bukan buat masa sekarang. Masa tak sesuai lagi sekarang ni. Keberanian aku belum mencukupi. 

No comments:

Post a Comment

get this
Best Blogger Gadgets